• Kamera Z-CAM E2-M4 (MFT)

Symbol: 770163

Profesjonalna kamera kinowa Z CAM E2-M4 4K (Mikro Cztery Trzecie) MFT

8199.00
szt. Do przechowalni
Czas realizacji zamówienia do 30 dni
Cena przesyłki 0
Kurier InPost - pobranie 0
Paczkomaty InPost 0
Odbiór osobisty 0
InPost kurier 0
Dostępność 0 szt.
Strona producenta

Zamówienie telefoniczne: 722-797-900

Zostaw telefon

Profesjonalna Kamera Z-CAM E2-M4

 

Najważniejsze cechy:

* DCI i HD w 4K do 160 fps

* Wymienne mocowanie obiektywów MFT

* ProRes RAW i 12-bitowa obsługa kolorów

* Przetwornik CMOS 4/3 WDR

 

 

 

image

Profesjonalna kamera kinowa Z-CAM E20-M4 4K (Mikro Cztery Trzecie)

 

Kamera Z CAM E2-M4 4K wyposażona w obiektyw Mikro Cztery Trzecie i obudowę Flagship Series. Kamera daje możliwość nagrywania w ProRes RAW przy użyciu ATOMOS / innego rejestrator monitorów. Ta kompaktowa kamera rejestruje DCI i UHD 4K z prędkością do 160 klatek na sekundę, a także HD do 240 klatek na sekundę i nagrywa na kartę CFast 2.0 (brak w zestawie). Przyszła aktualizacja pozwoli E2-M4 na obsługę strumieniowania na żywo RTMP, RTPS i SRT bezpośrednio z kamery bez konieczności korzystania z komputera. Kamera jest wyposażona w czujnik 4/3 "z obsługą kolorów 10/12-bitowych i nominalnymi 13 stopniami zakresu dynamicznego z 16 stopniami przy ustawieniu WDR. Kamera obsługuje nagrywanie w ProRes 422 w 10-bitach, a także H.265 i kodeki H.264 do wydajnego kompresowania obrazu. 


E2-M4 można kontrolować za pomocą portów szeregowych, złącza LANC 2,5 mm, portu USB Type-C, portu Ethernet lub aplikacji Z Camera iOS do sterowania kamerą przez Wi-Fi i wyświetlania podglądu obrazu na żywo i konfiguracji ustawień. Kamera może rejestrować time-lapsy, slow-motion, a nawet może transmitować na żywo za pośrednictwem portu Gigabit Ethernet. Zasilanie kamery obywa się za pomocą oddzielnej baterii lub zasilacza z serii L.  

Zasilacz sieciowy oraz akumulator nie jest wliczony w cenę. 


 

ProRes RAW 

Obsługuje 12-bitowe nagrywanie RAW ProRes przez HDMI, jeśli jest używane z wybranymi rejestratorami / monitorami Atomos. 

Wymienne mocowanie Mikro Cztery Trzecie 

Dołączone mocowanie MFT można wymienić na osobno dostępne mocowania ARRI PL lub Leica M, co daje dostęp do szerokiej gamy obiektywów. 

Bezpośrednie przesyłanie strumieniowe z kamery 

Będzie obsługiwał transmisję strumieniową na żywo RTMP, RTPS i SRT bezpośrednio z kamery bez konieczności korzystania z komputera. 

Przechwytywanie i nagrywanie 4K 

Nagrywa DCI / UHD 4K do 160 fps lub 1080p do 240 fps, do limitu pojemności nośnika
Potrójny natywny ISO 80/160/800

13 przystanków zakresu dynamicznego za pomocą ZLog i 16 przystanków zakresu dynamicznego w trybie WDR
Wbudowana technologia redukcji szumów umożliwiająca uzyskanie czystego materiału
Wewnętrzne nagrywanie H.265 (10-bitowy kolor) na karcie CFast 2.0
Obsługiwane jest 10-bitowe nagrywanie ProRes w 422 HQ, 422, 422 LT i 422 Proxy
Obsługiwane jest wyjście wideo przez HDMI 2.0 (do DCI 4K przy 60 fps, 10-bitowy kolor, YUV 422)
W pełni aluminiowa obudowa dla skutecznego odprowadzania ciepła 

Interfejsy i możliwość rozbudowy

Port USB Type-C do podglądu na żywo i sterowania za pomocą urządzenia iOS z zainstalowaną aplikacją Z Camera
Port USB Type-C może być również używany do zewnętrznego nagrywania SSD
Port Ethernet do podglądu na żywo, sterowania i przesyłania plików do przeglądarki lub komputera z oprogramowaniem Z CAM
Dostępne są również API HTTP i SDK
Port COM (RS232) obsługuje protokół UART
Port LANC do zdalnego sterowania, w tym włączania / wyłączania zasilania 


 

Aplikacja na iOS

Z Camera to mobilna aplikacja do podglądu na żywo z kamery i sterowania za pomocą kabla Wi-Fi / USB. Pozwala na rozpoczęcie / zatrzymanie nagrywania i zdalną regulację ustawień aparatu, a także ma zaawansowane funkcje podglądu na żywo w aparacie. Można go pobrać ze sklepu Apple App Store. 

Korpus aparatu 

Wykonane z aluminium w celu zapewnienia wytrzymałości i odprowadzania ciepła
Dziewięć gwintowanych otworów montażowych wokół zewnętrznego podwozia
Oznaczenie płaszczyzny czujnika dla dokładnych pomiarów odległości
Zasilanie z osobno dostępnego zasilacza AC / DC lub akumulatorów serii L.
Aktywny, wymienny uchwyt MFT 

Kompatybilne obiektywy:

Panasonic Lumix 14mm f/2.5 G

Panasonic Leica DG Summilux 15mm f/1.7 ASPH

Panasonic Lumix G Vario 7-14mm f/4 ASPH

Panasonic Lumix G Vario 14-140mm f/3.5-5.6 ASPH. POWER O.I.S.

Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH.

Panasonic Lumix G 42.5mm f/1.7 ASPH. POWER O.I.S. Lens

Panasonic Lumix G X Vario 12-35mm f/2.8 II ASPH. POWER O.I.S.

Panasonic Leica DG Vario-Elmarit 8-18mm f/2.8-4 ASPH.

Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f/2.8 ASPH. MEGA O.I.S

Lumix G X Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Power O.I.S.

Sigma 19mm F2.8 DN Art

Olympus M.Zuiko Digital ED 8mm f/1.8 Fisheye PRO

Olympus M.Zuiko Digital ED 12mm f/2

Olympus M.Zuiko Digital ED 17mm f/1.2 PRO

Olympus M.Zuiko Digital ED 12-40mm f/2.8 PRO

Olympus M.Zuiko Digital ED 45mm f/1.2 PRO

Olympus M.Zuiko Digital ED 75mm f/1.8 Lens

Olympus M.Zuiko Digital ED 14-42mm f/3.5-5.6 EZ

Olympus M.Zuiko Digital ED 25mm f/1.2 PRO

Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro

Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro

Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro

Olympus M.Zuiko Digital ED 30mm f/3.5 Macro

Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150mm f/2.8 PRO

Olympus M.Zuiko Digital ED 7-14mm f/2.8 PRO

Olympus M.Zuiko Digital ED 12-100mm f/4 IS PRO

Olympus M.Zuiko Digital ED 300mm f/4 IS PRO

 

 

Pytania i odpowiedzi:

P: Czy ten aparat jest wyposażony we wbudowane filtry ND?
O: Nie, nie ma wbudowanych filtrów ND. 

P: Czy ten aparat ma wbudowaną stabilizację obrazu?
O: Nie, ten aparat nie ma wbudowanej stabilizacji obrazu.
 

P: Czy wewnętrzny 10-bitowy zapis H265 4: 2: 0 czy 4: 2: 2?
O: Wewnętrzny kodek H265 10 BIT to 4: 2: 0. W ProRes otrzymamy 4: 2: 2
 

 

Specyfikacja techniczna E2-M4:

 

Typ czujnika
Czujnik CMOS WDR 4/3 "
Rozmiar czujnika
19,0 x 13,0 mm

Efektywne piksele10,28 mln

 

Zakres dynamiczny13 ~ 15 przystanków (Z-Log2) / 16 przystanków (z aktywowanym WDR)

 

Mocowanie obiektywuMocowanie MFT (wymienne)

 

 

MikrofonWbudowany mikrofon stereo

 

 

 

Nagrania wideo: 

Rozdzielczość
4096 x 2160 (C4K) / 3840 x 2160 (4K)
4096 x 1728 (C4K 2,4: 1) / 3840 x 1620 (4K 2,4: 1)
3696 x 2772/3312 x 2760
2704 x 1600/1920 x 1080
Częstotliwość wyświetlania klatek
59,94 / 50 / 29,97 / 25/24 / 23,98 fps
Maksymalna zmienna liczba klatek na sekundę
120 fps dla 4096 x 2160 (tylko H.265)
120 fps dla 3840 x 2160 (tylko H.265)
150 fps dla 4096 x 1728 (tylko H.265)
160 fps dla 3840 x 1620 (tylko H.265)
160 fps dla 2704 x 1600 (tylko H.265)
59,94 fps dla 3696 x 2772
59,94 fps dla 3312 x 2760
240 fps dla 1920 x 1080 (tylko H.265)
 
Więcej informacji na temat maksymalnej liczby klatek można znaleźć w zakładce "Do pobrania"
Maksymalna szybkość transmisji
H.265 / H.264
300 Mbps dla 4096 x 2160/3840 x 2160/4096 x 1728/3840 x 1620/3696 x 2772/3312 x 2760/2704 x 1600
200 Mbps dla 1920 x 1080
Głębia kolorów
10-bitowy (H.265) i 8-bitowy (H.264)
Koder wideo
ZRAW (częściowy debayer) / Proxy / H.265 main 10 profile / H.264 high profile
Format audio
24-bit 48 kHz
Koder audio
AAC / PCM (tylko dla MOV)
Format pliku
MOV / MP4
Tryb nagrywania
Wideo / Wideo poklatkowe

Ustawienia 

ISO
Automatyczny, ręczny (500 ~ 102400/250 ~ 51200 z włączonym WDR), natywny ISO: 500/2500 (250/1250 z włączonym WDR)
Migawka
Czas otwarcia migawki: automatyczny, ręczny (do 1/8000 ”) lub
kąt migawki: automatyczny, ręczny (1 ° ~ 360 °)
Balans bieli
Auto, Preset, Manual (2300 K ~ 7500 K)
Tryb ostrości
MF / AF / CAF
Wizerunek
Jasność / kontrast / nasycenie / ostrość
Profil obrazu
Rec.709 / Z-Log2 / FLAT / HLG
Audio
Poziom wejścia / wyjścia audio
Kod czasu
Aktualny czas / wejście ręczne / wejście zewnętrzne

PDF Document

Załącznik 1: Maksymalna liczba klatek na sekundę dla różnych koderów

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie